dzisiaj jest: 22 maja 2019 r.   ::    imieniny: Julia, Wiesława, Helena
  • 28 maja - sesja Rady Powiatu w Centrum Paderewskiego

    28 maja - sesja Rady Powiatu w Centrum Paderewskiego

  • Rajd Pojazdów zabytkowych przemierzy drogi Ziemi Tarnowskiej już po raz siódmy

    Rajd Pojazdów zabytkowych przemierzy drogi Ziemi Tarnowskiej już po raz siódmy

  • W nowym roku szkolnym wszyscy uczniowie z Gminy Radłów dojadą do ZSP  w Żabnie za darmo

    W nowym roku szkolnym wszyscy uczniowie z Gminy Radłów dojadą do ZSP w Żabnie za darmo

  • Schody do wiedzy w ZSOiZ w Ciężkowicach

    Schody do wiedzy w ZSOiZ w Ciężkowicach

  • ARiMR: składanie wniosków o dopłaty przedłużone do końca maja

    ARiMR: składanie wniosków o dopłaty przedłużone do końca maja



28 maja - sesja Rady Powiatu w Centrum Paderewskiego

28 maja - sesja Rady Powiatu w Centrum Paderewskiego 28 maja 2019 roku (wtorek) w Centrum Paderewskiego w Kąśnej Dolnej odbędzie się IX sesja Rady Powiatu Tarnowskiego VI kadencji. Początek sesji został zaplanowany na godzinę 12.00. Czytaj więcej...


Rajd Pojazdów zabytkowych przemierzy drogi Ziemi Tarnowskiej już po raz siódmy

Rajd Pojazdów zabytkowych przemierzy drogi Ziemi Tarnowskiej już po raz siódmy Automobilklub Tarnowski jest organizatorem VII Tarnowskiego Rajdu Pojazdów Zabytkowych, który 24 i 25 maja przemierzy drogi Ziemi Tarnowskiej. W sobotę - 25 maja, w samo południe, na ulicy Wałowej w Tarnowie, będzie można podziwiać biorące udział w rajdzie pojazdy, podczas zaplanowanego wówczas „konkursu elegancji”. Czytaj więcej...


W nowym roku szkolnym wszyscy uczniowie z Gminy Radłów dojadą do ZSP w Żabnie za darmo

W nowym roku szkolnym wszyscy uczniowie z Gminy Radłów dojadą do ZSP  w Żabnie za darmo Od września nowego roku szkolnego uczniowie, którzy do tej pory pobierali naukę w likwidowanym ZSP w Radłowie, a zdecydują się dokończyć ją w kolejnych klasach w ZSP w Żabnie, będą mogli korzystać z darmowego autobusu. Jak informuje Starosta Tarnowski Roman Łucarz, autobus ten będzie także dostępny dla nowych uczniów z Gminy Radłów, którzy zechcą pobierać naukę w Żabnie. Czytaj więcej...


Schody do wiedzy w ZSOiZ w Ciężkowicach

Schody do wiedzy w ZSOiZ w Ciężkowicach Społeczność ZSOiZ w Ciężkowicach urzeczywistniła nietypową, edukacyjną inicjatywę, której celem jest pomoc młodzieży w zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy, jak również budowanie przyjaznej atmosfery w szkole. Otóż na stopniach, na klatkach schodowych w budynku szkolnym, pojawiły się sentencje, daty z historii Polski i biografii patrona szkoły, porady z zakresu zdrowego żywienia, czy też słownictwo z języka angielskiego. Czytaj więcej...


ARiMR: składanie wniosków o dopłaty przedłużone do końca maja

ARiMR: składanie wniosków o dopłaty przedłużone do końca maja O dwa tygodnie przedłużony został termin składania wniosków o przyznanie płatności bezpośrednich oraz obszarowych z PROW 2014-2020 za rok 2019. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmowała wnioski do 31 maja 2019 roku. W Małopolsce brakuje jeszcze 28 tys. wniosków. Czytaj więcej...
Previous
Next

baner top pomoc osobom niepelnosprawnym

baner top unia europejska

baner top rzeczpospolita polska

baner top esop

Wydział Organizacyjny (Or)

rozmiar tekstu w artykule:

Zadania Wydziału Organizacyjnego (Or):ikona telefon

Do Wydziału Organizacyjnego należy:

  • opracowywanie i okresowe aktualizowanie statutu powiatu, regulaminu organizacyjnego Starostwa oraz regulaminów jednostek organizacyjnych powiatu,
  • organizowanie pełnego terminowego wykonania przez właściwe wydziały uchwał Rady Powiatu oraz opracowywanie informacji z ich realizacji,
  • wykonywanie czynności organizacyjnych w stosunku do służb, straży i inspekcji powiatowych w szczególności związanych z powoływaniem i odwoływaniem kierowników tych jednostek, zatwierdzaniem programów ich działania, uzgadnianiem wspólnego działania tych jednostek na obszarze powiatu,
  • organizowanie przyjęć stron w Starostwie, załatwianie skarg na pracowników jednostek organizacyjnych powiatu, przekazywanie skarg, wniosków i petycji do rozpatrzenia według właściwości oraz sporządzanie okresowych analiz i informacji,
  • sporządzanie okresowych analiz i informacji dotyczących wydawania decyzji administracyjnych wydawanych z upoważnienia Starosty,
  • prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem i udzielaniem odpowiedzi na interwencje i wnioski senatorów i posłów,
  • nadzorowanie terminowości przygotowywania przez kierujących wydziałami odpowiedzi na interpelacje, zapytania, wnioski radnych i wnioski Komisji Rady oraz sporządzanie okresowych analiz i informacji w zakresie ich realizacji,
  • współdziałanie z administracją rządową i samorządową w województwie,
  • wykonywanie wyznaczonych obowiązków wynikających z wyborów, referendów i innych przedsięwzięć społecznych,
  • prowadzenie rejestru porozumień spraw powierzonych,
  • prowadzenie rejestru upoważnień do podpisywania pism w imieniu Starosty, w tym do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych oraz pełnomocnictw do wykonywania czynności prawnych,
  • prowadzenia rejestru zarządzeń Starosty Tarnowskiego,
  • przekazywanie zarządzeń i porozumień do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego,
  • załatwianie spraw związanych z podziałem terytorialnym,
  • obsługa narad organizowanych przez Starostę,
  • prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem analizy danych zawartych w oświadczeniach majątkowych składanych przez dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych, dyrektorów powiatowych osób prawnych i osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Starosty,
  • prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia obiektów i pojazdów własnych Starostwa i jednostek podległych,
  • prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem odznaczeń.


Do zadań Kancelarii Głównej należy:

  • prowadzenie Kancelarii Głównej i korespondencji urzędowej,
  • obsługa interesantów w zakresie przyjmowania korespondencji,
  • udzielanie stronom informacji bezpośredniej i telefonicznej,
  • prowadzenie biblioteki Starostwa.


Do zadań Referatu Zarządzania Zasobami Ludzkimi należy: 

  • realizacja kompetencji Starosty jako zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Starostwa w zakresie udzielonych upoważnień,
  • prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników Starostwa,
  • planowanie potrzeb kadrowych Starostwa,
  • prowadzenie zagadnień etatyzacji w Starostwie,
  • gospodarowanie funduszem płac,
  • planowanie i realizacja wydatków osobowych, ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych oraz innych funduszy i wydatków pracowniczych Starostwa,
  • ustalanie uprawnień pracowniczych w zakresie dodatków stażowych, nagród jubileuszowych oraz dodatków specjalnych,
  • realizacja uprawnień pracodawcy związanych z rodzicielstwem,
  • prowadzenie okresowych ocen pracowników,
  • organizowanie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Starostwa,
  • wystawianie zaświadczeń pracownikom o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  • prowadzenie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze,
  • obsługa komisji dokonującej nabory na stanowiska urzędnicze,
  • prowadzenie spraw z zakresu służby przygotowawczej pracowników Starostwa,
  • realizacja zadań z zakresu zatrudniania i zwalniania stażystów, pracowników na miejscach interwencyjnych i przy robotach publicznych,
  • współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy,
  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem i karaniem pracowników,
  • organizowanie doskonalenia zawodowego w formach pozaszkolnych,
  • prowadzenie praktyk zawodowych studentów i uczniów średnich szkół zawodowych i policealnych,
  • organizowanie i nadzorowanie szkoleń indywidualnych oraz grupowych,
  • współpraca w zakresie szkoleń BHP z samodzielnym stanowiskiem ds. BHP,
  • współdziałanie z placówkami naukowymi oraz ośrodkami szkoleniowymi w zakresie doskonalenia zawodowego pracowników,
  • ewidencjonowanie czasu pracy pracowników Starostwa,
  • ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego,
  • prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem dyrektorów szkół i placówek oświatowych,
  • prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników,
  • współpraca z ZUS w zakresie realizacji obowiązku ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - obsługa programu Płatnik.

Tłumacz Google

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:74
Wczoraj:633
W tym tygodniu:1240
W tym miesiącu:11026
Ogółem:1087909

od dnia 6.11.2012 r.

centrum paderewskiego kasna dolna

soik nowy sacz

strefa przedsiebiorcy

dwdjt

zaloguj się



DMC Firewall is a Joomla Security extension!