Ogłoszenie o możliwości zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych działającej przy Staroście Tarnowskim

  • Drukuj

logo starosta tarnowski miniStarosta Tarnowski ogłasza, że organizacje pozarządowe i fundacje działające na terenie Powiatu Tarnowskiego zajmujące się problematyką osób niepełnosprawnych oraz Gminy z terenu Powiatu Tarnowskiego, mogą zgłaszać kandydatów na członków Powiatowej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych działającej przy Staroście Tarnowskim.

Na podstawie art. 44b ust. 1 i art. 44c ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018, poz. 511 ze zm.) oraz § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2003 roku w sprawie organizacji oraz trybu działania wojewódzkich i powiatowych społecznych rad do spraw osób niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 62, poz. 560) Starosta Tarnowski ogłasza, że organizacje pozarządowe i fundacje działające na terenie Powiatu Tarnowskiego zajmujące się problematyką osób niepełnosprawnych oraz Gminy z terenu Powiatu Tarnowskiego mogą zgłaszać po jednym kandydacie na członka Powiatowej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych działającej przy Staroście Tarnowskim.

Zgłoszenia należy dokonać w formie pisemnej wypełniając kartę zgłoszenia.

Zgłoszenia należy przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza 38 w terminie do 30 dni od dnia ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (tj. do dnia 18 lipca 2019 roku).