dzisiaj jest: 20 kwietnia 2024 r.   ::    imieniny: Agnieszka, Teodor, Czesław

ikona facebookikona youtubeikona tłumacz języka migowegoikona login

Zawilec Gajowy, Kokorycz
Dwór I.J. Paderewskiego w Kąśnej Dolnej
Panorama Tuchowa z widokiem na Bazylikę Mniejszą pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny
Pałac Janowice w Janowicach k. Zakliczyna
Zawilec Gajowy, KokoryczPark Krajobrazowy Pasma Brzanki

baner top pomoc osobom niepelnosprawnym

baner top geodezja

baner top internetowa rezerwacja wizyt wtk

Monitoring Powodziowy Powiatu Tarnowskiego

Drugi konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie

pogotowie konkurs miniRada Powiatu Tarnowskiego ogłasza drugi konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora do Spraw Lecznictwa Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.


Kandydaci powinni spełniać wymogi określone w załączniku do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151, poz. 896). Zastępcą kierownika zakładu do spraw lecznictwa powinien być lekarz posiadający prawo wykonywania zawodu, mający tytuł specjalisty lub specjalizację II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny i co najmniej ośmioletni staż pracy w zawodzie.

Zgodnie z § 12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2012 r., poz.182) kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem oraz aktualny dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu,
- opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
- inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata, poświadczone za zgodność z oryginałem (oryginały do wglądu),
- zaświadczenie o niekaralności,
a ponadto oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z p. z.).

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, podpisanej imieniem i nazwiskiem wraz z adresem i numerem telefonu kontaktowego, w terminie 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia o konkursie, na adres:

Starostwo Powiatowe w Tarnowie
Kancelaria Rady Powiatu pokój 119
ul. Narutowicza 38
33-100 Tarnów

z adnotacją: „Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora do spraw Lecznictwa Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie”.

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym zakładu - do wglądu w Zespole ds. Zdrowia i Polityki Społecznej Starostwa Powiatowego w Tarnowie.

O terminie i miejscu rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur uczestnicy konkursu zostaną powiadomieni indywidualnie. Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur do 60 dni od ostatniego dnia wyznaczonego do składania ofert.

Tłumacz Google

baner bottom 01 bip

baner bottom 01 infocar

centrum paderewskiego kasna dolna

toikiwop

strefa przedsiebiorcy

dwdjt